Sinulle

Olit siinä vierelläni, pidit hetken kiinni kädestäni.

Et ollut kanssani valmis seikkailuun erilaiseen ja uuteen, olisithan lähtenyt matkaani muuten.

Emmit ja pohdit olikohan se kaikki ja tunteeni sinua kohtaan totta. Kyllä, rakkauteni sinua kohtaan on suurta ja totta.

Rakastan sinua nyt ja aina. Kas, kun rakkaus ei koskaan katoa tuulen lailla.

Rakkaus se muuttaa muotoaan voi, mutta pyyteetön on rakkauteni sinua kohtaan, jos sen jotenkin muotoilla voi.

Olet kaunis niin sisältä kuin ulkoa, vaikka toisinaan olet minulle halunnut näyttää, että olet enemmän varjoa kuin valoa.

Et minua ole pystynyt hämäämään, sillä näen syvälle sinun sisimpään.

Olet ollut aina minulle tärkeä, vaikka sen vasta nyt olen tunnustanut ja niinpä sanon sen vielä kerran: ”Olet minulle ihminen tärkeä”.

Hassu on ollut tämä liittomme "ystävyyden", koska pintaan se on nostanut vanhan sekä uuden.

Olemme nyt valmiita entistä enemmän rakastamaan ja sen uuden upean kohtaamaan.

Toivon sinulle rakkautta elämääsi. Älä koskaan luovuta matkallasi kohti etsimääsi.


Minä rakastan sinua.

Suositut tekstit