Eräs keskustelu illan hämärtyessä

Miksi yrität minua muuttaa?
Enhän minä sinua halua muuttaa – haluan auttaa sinua säteilemään parasta loistettasi maailmalle, haluan että olet sitä mitä todella.

Miksi olet ilkeä ja vaativa?
Enhän minä pahaa tarkoita – haluan auttaa sinua olemaan vahva enkä tukea heikkouttasi.

Miksi en saa olla sitä mitä olen, miksi en saa olla heikko?
Saat olla mitä olet, muttet ole sitä mitä olet, ellet syleile potentiaaliasi.

Mitä tarkoitat?

Sinä et ole kasvatuksesi, sinä et ole haavasi ja menneisyytesi – sinä kyllä saatat luulla olevasi sitä, mutta olet paljon muuta. Sinä olet varjon ja valon leikki. Sinä olet sinä ja se on se miksi sinut luotiin. Älä kuuntele sanojani vaan seuraa tekojani, niin näet mitä sinussa todella näen.

Entä jos en jaksa enää yhtään koettelemusta?
Ei sinun tarvitsekaan jaksaa, vaan riittää että ymmärrät, ettei yksikään asia ole vaikea tai helppo. On vaan olemassa asioita, jotka haastavat sinua osoittamaan sen, mitä todella olet. Et ole sinä, jos et saa koskaan mahdollisuutta tuoda esille sitä mitä olet. Ymmärrätkö?
En täysin.

Sanat voivat loukata – elämä voi haastaa, mutta sinulle tuodaan haasteita; kasvukohtia, jotta voisit yltää potentiaaliisi. Minä en tarkoita pahaa tai hyvää, minä tarkoitan, mitä teen, jotta voisit yltää potentiaaliisi. Kuuntele, niin kuulet. Mutta ennen kaikkea, näe tekoni, jotta ymmärtäisit sanani.

Suositut tekstit