Hetkessä

Herään aamuun sarastavaan.
Vieressäni makaat alastomana.
Jokaista olemuksesi piirtävää ääriviivaa ihannoin.
Tässä hetkessä;
olet minua varten
ja minä sinun.
Olet minua varten
ja minä sinun.

Päivä lähtee uuteen nousuun.
Keskustelemme pitkään maailmasta tästä.
Sisintäni kosketat jokaisella ilmaisullasi - valaat minuun uutta toivoa elämästä.

Ilta taittaa päivän päätökseen.
Kanssasi joka hetki ikuistuu eetteriin.
Lähelläni olet tunnen sen vaikket olisi vieressäni.
Tässä hetkessä;
olet minua varten
ja minä sinun.
Olet minua varten
ja minä sinun.

Aamut, päivät, illat ilman sinua olisivat kuin varjot, jotka pimeydessä ilmaantuvat.
Kiitos, kun vierelläni kuljet ja annat kuudennen aistini luoviintua.
Mikään ei enää estä totuutta, kukaan ei enää estä rakkautta, sillä kaikki on jo olemassa -
olemme osa sitä kaikkea.

Hetkessä -
olet minua varten
ja minä sinun.
Olet minua varten
ja minä sinun.
Olen sinun.

Suositut tekstit