Arvoitus

Kuka olet? Mitä olet minulle? Toinen puoliskoni?

Olet jälleen ponnahtanut ajatuksiini sydämeni pyöreistä kuin salama kirkkaalta taivaalta. Luulin jo unohtaneeni sinut, mutta mitä ilmeisimmin en ole sitä tehnyt. Olet aina yhä uudelleen tullut, ajelehtinut ajatuksiini ja olen niin pitkään yrittänyt lopettaa nämä ajatukset sinusta ja minusta – meistä.

Haluan tietää, mitä olet minulle. Luulin aikoinaan, että olemme toisillemme luodut. Aika oli silloin väärä, niin ainakin, siltä se  vaikutti. En voi puuttua vapaaseen tahtoosi, en saa.

Ajattelin sinua jälleen tänään ja kurkkuani kiristi, kun huomasin kyynelten valtaavan silmäni. Taidan sinua vieläkin rakastaa, rakastan sinua. Olen halunnut päästä tästä tunteesta eroon, sillä tiedän, että sinä vastustat tätä – vastustat tunnetta minusta. Kiellät minut.

Olen varma siitä, että koet samoin kuin minä sinua kohtaan ja ilman sinua olen puolinainen. Luulin todella päässeeni sinusta yli – uskoin todella niin. Kukaan ei kuitenkaan tunnu sinulta ja jos tänään olisi elämäni viimeinen päivä, haluaisin viettää elämäni viimeiset hetket kanssasi.

Rakastan sinua vieläkin.

Kuka olet? Mitä olet minulle? Toinen puoliskoni?

Suositut tekstit