Oppityttö ja opettaja

Jaksoin läpi raskaiden elämänvaiheiden. Kuljin läpi vaikean tien. Elämäni on ollut välillä suuria alamäkiä täynnä, eikä edellisestäkään ole kulunut paljon aikaa. Elämäntilanteeni ei kovinkaan ole muuttunut, mutta silti minusta tuntuu, että elämä on upeaa, mahtavaa ja täynnä mahdollisuuksia. Minulle annetaan voimia ylhäältä käsin. Minulla on ympärilläni paljon turvaa, paljon rakkautta ja onnea.

Yläkerrasta on yritetty ja yritetään edelleen opettaa minulle asioita, jotka koin aiemmin vain elämän vitsauksiksi. Nyt olen kuitenkin ymmärtänyt, että kaikki koettelemukset ovat vahvistaneet minua. Olen rautaa, terästä, mutten silti ole kylmettänyt sydäntäni… en, vaan olen täynnä elämäniloa ja toivoa.

Ymmärrän tänään itseäni paremmin kuin eilen. Hyväksyn muutkin ihmiset helpommin. Tiedän, että nyt kun pystyn rakastamaan itseäni, olen valmis antamaan ja vastaanottamaan ehdotonta rakkautta. Tiedän, että elämäni - tämän elämäni, joka on tässä ja nyt - on tarkoitus opettaa minulle paljon itsestäni ja muista. Elämäntehtäväni on oppia ja opettaa, rakastaa ja tulla rakastetuksi.

Suositut tekstit